2018-10-12 VIAG+IMG Themadag - Uitnodiging

Uitnodiging VIAG en IMG themadag 12 oktober 2018

Thema is Jaarplanning Gezamenlijke Gemeentelijke Uitvoering (GGU)

Deze themadag is uitsluitend toegankelijk voor gemeenteleden van de VIAG en IMG100.000+

Het is weer herfst en het einde van het jaar 2018 nadert. Een mooi moment om vooruit te blikken op de planning voor 2019. Op allerlei podia en zeker ook binnen gemeenten zelf worden prioriteiten bepaald, lijstjes gemaakt, begrotingen opgezet.Waar mogelijk werken gemeenten samen: agenda’s zijn voor een deel hetzelfde, zij trekken samen op in de uitvoering en delen dezelfde prioriteiten.

Op deze themamiddag leggen we dit naast elkaar. U krijgt een goed beeld van wat er op u af komt en hoe u zelf in uw gemeente kunt handelen. Informatie, inspiratie en het met elkaar delen van ervaringen.

De verenigingen voor informatieprofessionals, IMG en VIAG, heten u van harte welkom.
U kunt zich opgeven via de aanmeldknop.


Voor vragen neemt u contact op met cees.vanwestrenen@imgbestuur.org, of 06 2031 3026.

Programma

13.00-13.30  Inloop (geen lunch)
13.30-14.00 Common Ground
Raymond Alexander, lid kernteam Common Ground en productowner Community, neemt ons mee in de resultaten van de Fieldlab in Zwolle, en blikt met ons vooruit naar wat we in 2019 kunnen verwachten.
14.00-14.45 Jaarplanning Samen Organiseren
Ingrid Hoogstrate, adjunct-directeur van VNG Realisatie, geeft een toelichting op de jaarplannen voor GGU, prioriteiten en planning van de Taskforce Samen Organiseren en de agenda van VNG Realisatie voor 2019. Zij bespreekt ook met ons hoe gemeenten daarbij betrokken worden.
14.45-15.00 Pauze voor koffie/thee en netwerken
15.00-15.45 Casus Portfoliomanagement in de gemeente Younés Ezzohari, senior regisseur informatievoorziening gemeente ’s-Hertogenbosch, licht toe hoe zijn gemeente portfoliomanagement inricht en uitvoert. Deze expertise wordt ook door andere gemeenten in Noord-Brabant gebruikt en is ook landelijk interessant.
15.45-16.30 Interactieve deel planning 2019
We gaan met elkaar in gesprek over de prioriteiten die u ziet voor gemeenten/uw gemeente/uzelf in 2019. Vervolgens kijken we hoe we deze het best in de bestaande planningen kunnen borgen.
16.30-17.00 Borrel/hapje

 

Locatie

BCN Utrecht Centraal, Chaterijnesingel 48, 3511 GC UTRECHT

Voor meer informatie: https://www.bcn.nl/documents/ot/factsheet-bcn-utrecht-cs.pdf

Aanmelden

U kunt zich voor deze themadag aanmelden via deze link. Na aanmelding ontvang je per e-mail een bevestiging van inschrijving.

Deelname aan deze dag is gratis en bedoeld voor gemeenteleden van VIAG en IMG. Gemeentelijke medewerkers die nog geen VIAG lid zijn zijn uiteraard ook van harte welkom.

Een centrale locatie, een inhoudelijk aansprekend programma en momenten voor netwerken bieden wij je graag aan. Jij komt toch ook?

Let op! Er zijn maar 40 plaatsen beschikbaar op deze locatie. Wie het eerst komt het eerst maalt principe wordt gehanteerd. Bij no-show zijn wij genoodzaakt om € 50,00 in rekening te brengen.

 

Met vriendelijke groet,

Namens het VIAG-bestuur,

Arend van Beek, voorzitter

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven

Sociale Media

LinkedIn: VIAG

Twitter: @VIAGmedia

RSS: Nieuwsfeed VIAG

Nieuwsfeeds Overig