Inloggen Geen profiel? Registreer hier.

Nog 3 plaatsen vrij PPO-Academie thema Dienstverlening, final call!!

30/09/2016

 

Thema (digitale) Dienstverlening

Het thema (digitale) dienstverlening 2020 bestaat uit 4 dagen training (2 x 2 dagen) en 1 doe-het-samen dag. De eerste 2-daagse training staat gepland op donderdag 6 en vrijdag 7 oktober 2016 en de doe-het-samen dag op 8 december 2016. De investering voor dit thema bedraagt: € 1.950 euro excl. BTW per jaar. Wilt u alleen deze 2-daagse sessie meedoen dan bedraagt de investering € 500,00 per dag excl. BTW.

 Locatie

                            

Op 6 oktober a.s. wordt u om 09.00 uur verwacht bij het Digital Engagement Centre van CX Company, Joan Muyskenweg 22, 1096 CJ in Amsterdam.

Het avondprogramma wordt vervolgd in het Mercure Hotel Amsterdam City, Joan Muyskenweg 10, 1096 CJ Amsterdam.

Deze locatie wordt ook op vrijdag 7 oktober a.s. gebruikt. Dit is slechts op 350 meter (3 minuten lopen) afstand van CX Company.

Programma tweedaagse  – thema (digitale) dienstverlening 2020

Dag 1 inspiratie, kennis, sense making

9.00 – 9.30 uur                Kennismaking en uitwisseling verwachtingen

9.30 – 10.00 uur              Introductie programma & inleiding op het thema

10.00 – 10.30 uur            Verhaal van de context in de context op locatie. Digital Engagement Centre CX Company, klantreizen die altijd succesvol eindigen.

10.30 – 10.45 uur           Korte pauze

10.45 – 12.30 uur            Inhoudelijke inspiratie Jos Maessen (directeur dienstverlening gemeente Amsterdam & Aik van Eemeren (werkt bij de Chief Technology Office

                                       /Stedelijke Innovatie at gemeente Amsterdam) de emancipatie van dienstverlening

                                      o   State of the art overzicht & stand van zaken thema

                                      o   Actuele vraagstukken en ontwikkelingen

                                      o   Consequenties voor de rol van de gemeente/andere overheid/uitvoeringsorganisaties

                                      o   Reflectie op betekenis voor je eigen rol in de gemeente

12.30 – 13.30 uur            Lunch

13.30 – 14.30 uur           Inspiratieopdracht: jullie blik op de toekomst

14.30 – 15.00 uur           Korte pauze

15.00 – 16.00 uur           Strategische en persoonlijke keuzes dienstverlening 2020

16.00 – 16.30 uur           Afronding & overgang avondprogramma

16.30 – 17.00 uur           Verplaatsen naar Hotel Mercure Amsterdam City (3 minuten lopen) en eventueel inchecken

17.00 – 18.00 uur           Inspiratie vanuit andere invalshoek: Jan van Veen, schaatscoach

                                        o   De wereld van topsport en de parallellen met gemeentelijke dienstverlening en professionals zoals jij

18.00 – 19.30 uur            Diner

19.30 uur                         Einde programma

Dag 2 De stap naar doen

9.00 – 9.15 uur                Welkom en introductie programma dag twee

9.15 – 12.30 uur              Verbeteren van dienstverlening

  •   Elke klantreis succesvol maken. Inzichten dag 1 toepassen in een game

12.30 -  13.30 uur            Lunch

13.30 – 14.30 uur           Vertaling naar eigen praktijk

  • positiebepaling (intern)

           o   Organisatie

          o   Mensen

          o   Processen

          o   Informatievoorziening & ICT

14.30 – 15..30 uur          Op basis van de uitkomsten

          o   Interpreteren resultaten positiebepaling

          o   Speelveldanalyse (extern)

15.30 – 16.30 uur           Matchen positiebepaling & speelveld

        o   Scenario’s

16.30 – 17.00 uur           Afronding en vervolgafspraken

       o   Welke opbrengsten verifiëren we in de context (CX Company)?

      o   Wat kun je morgen doen?

  • Netwerk
  • Organisatie
  • Jijzelf

U kunt zich nog aanmelden via onze website www.PPO-academie.nl of stuur een mail naar Gezieta.vandenBelt@ppo-academie.nl